Veelgestelde vragen

Antwoord op al je vragen

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Elke bestelling wordt bij ons uitgeleverd met een Transporteur die aangesloten is op het nationale netwerk in Nederland. Hierdoor kunnen wij de veiligheid en zorg van je bestelling tijdens het transport garanderen. Je ontvangt 48 uur voor je bestelling afgeleverd wordt een mailtje van ons met daarin de laatste informatie omtrent de bezorging van je bestelling. Hierdoor weet je exact hoe laat je je bestelling kan verwachten en hoe je je hierop kan voorbereiden.

Hoeveel kan een Mixpallet mij opleveren?

Onze leveranciers zorgen voor een gelijkwaardige verdeling van de gemiddelde winkelwaarde. De gemiddelde winkelwaarde van de goederen ligt daarbij tussen de € 1800,- tot wel € 5000,- De goederen worden vaak verkocht via handelsplatformen als Marktplaats, eBay, Amazon of Bol.com. Ook zijn de producten ideaal te verkopen via je eigen fysieke winkel of webshop. Je bent vrij om je eigen verkoopprijs te bepalen.

Hoeveel Mixpallets verkopen jullie per maand?

Iedere maand leveren wij gemiddeld 5 trailers aan voorraad uit aan onze klanten. Veel vaste en terugkerende klanten maar ook ontzettend veel nieuwe klanten en starters. 5 Trailers staan gelijk aan 165 Mix pallets.

Kan ik betalen bij aflevering?

Helaas is het vooralsnog niet mogelijk om je bestelling af te rekenen bij aflevering. Wij werken samen met onafhankelijke transportbedrijven die geen mogelijkheid bieden om het afrekenen van een bestelling af te handelen. Je kan je bestelling gemakkelijk betalen met een van de vele betaalopties in onze webshop.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Afhalen is bij ons enkel mogelijk op afspraak en bij een minimale afname van 20 Mixpallets. Ons magazijn en logistieke proces is erop ingericht bestellingen in ons magazijn te verwerken en mee te geven aan onze transporteur, als wij hiervan moeten afwijken ontstaat er een grote kans op fouten en neemt dit ontzettend veel tijd in beslag, daarnaast is ons magazijn niet bestemd als afhaallocatie of fysieke winkel. Om deze bezorg plicht voor klanten iets te ontlasten hebben wij ervoor gekozen het transport volledig gratis te maken.

Krijg ik korting als ik een grotere hoeveelheid afneemt?

Wij hanteren staffelkorting op al onze producten, op de productpagina onder de ''In winkelwagen'' knop, worden de staffels weergeven. Daarnaast kan je de aantallen ook toevoegen in je winkelmandje om zo de totaalprijs te zien. Daarnaast bieden wij terugkerende klanten ook altijd nog extra korting aan.

Waar leveren jullie?

Wij leveren door heel europa, momenteel is het alleen mogelijk je bestelling via de webshop te plaatsen vanuit Nederland en België. Bestellingen buiten dit gebied zijn enkel mogelijk na overleg met onze klantenservice, dit omdat het transport hiervoor op maat berekend moet worden. Transport binnen Nederland is volledig gratis, voor België wordt een kleine toeslag berekend die tijdens het afrekenen aan je winkelmandje wordt toegevoegd. Indien je een bestelling wilt plaatsen buiten Nederland en België willen we je vragen contact op te nemen met onze klantenservice.

Wanneer komen uitverkochte producten weer terug?

Zodra een product is uitverkocht verschijnt er een knop om je e-mail achter te laten. Zodra het product weer op voorraad is zullen wij je hiervan op de hoogte stellen doormiddel van een e-mail. Wij raden je dan ook zeker aan de moeite te nemen om je e-mail achter te laten, gezien de grote vraag naar onze producten is het mogelijk dat een product al snel weer is uitverkocht en je wilt niet voor de 2e keer de boot missen... Hoelang het duurt voor een product weer op voorraad is, is voor ons lastig te zeggen aangezien wij met voornamelijk retour producten werken.

Wat is jullie levertermijn?

Doorgaans leveren wij iedere bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen, ons systeem houdt je automatisch op de hoogte nadat je je bestelling hebt geplaatst, mocht er dan iets wijzigen ben je daar direct van op de hoogte.

Wat zit er in een Mixpallet?

Voor meer informatie omtrent de inhoud van een Mix pallet willen je doorverwijzen naar de productpagina op onze website. In de productinformatie staat beschreven wat je kan verwachten, voor overige vragen kan je natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

Welke betaalmethode hanteren jullie?

Het is bij ons enkel mogelijk om digitaal je bestelling af te rekenen via de webshop. Wij maken gebruik van Mollie Payments het betaalplatform voor Webwinkels in Nederland. Mollie zorgt ervoor dat wij verschillende betaalopties kunnen aanbieden o.a. iDeal, Creditcard, Bancontact, Klarna Achterafbetalen etc. Indien het niet lukt je bestelling te plaatsen willen wij je vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen.